Zatyczki do uszu stopery 3M PP-01-002
Zatyczki do uszu stopery 3M PP-01-002 cechy produktu:
- Materiał: miękka pianka polimerowa pochłaniająca energię
- Kolor: żółty
- Rozmiar: uniwersalny
- Poziom tłumienia hałasu (SNR): 31 dB
- Norma: EN 352-2:2020
- Odporność: na wchłanianie potu i wilgoci
- Konstrukcja: rolowane, jednorazowe wkładki
- Zastosowanie: środowiska o średnim i wysokim poziomie hałasu, takie jak budownictwo, montaż, motoryzacja, przemysł spożywczy, chemiczny, medyczny, czyszczenie, logistyka, górnictwo
Zatyczki te zapewniają doskonałą ochronę słuchu i komfort przez cały dzień dzięki miękkiej, wolno rozszerzającej się piance, która dopasowuje się do kształtu kanału słuchowego. Dodatkowo są kompatybilne z systemem 3M™ E-A-Rfit™ Dual-Ear Validation.
Rolowane wkładki przeciwhałasowe CLASSIC wykonane są z miękkiej pianki polimerowej pochłaniającej energię. Wkładki dostosowują się do wnętrza ucha i obniżają ciśnienie w kanale słuchowym. Produkt CLASSIC nie absorbuje potu i wilgoci. Wkładki przeciwhałasowe w uniwersalnym rozmiarze, bez sznurka. Produkt zapewnia doskonałe uszczelnienie i ochronę słuchu podczas wykonywanej pracy. Zastosowanie: wysoka wilgotność i temperatura, wzmożony hałas.
Sprawdź także inne dostępne produkty marki 3m w naszej ofercie!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
3M Poland Sp. z o.o.
Katowicka 117
Nadarzyn 05-830
3m@3m.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Ostatnio przeglądane