Rękawice robocze powlekane Engelbert Strauss Evertouch
Rękawice robocze Engelbert Strauss z serii Evertouch doskonale sprawdzą się do precyzyjnych prac montażowych. Te niezwykle elastyczne rękawice ochronne powleczone są nitrylową pianką, dzięki czemu gwarantują pewny chwyt nawet w mokrym środowisku pracy.
Cechy produktu:
- wykonane z oddychającej dzianiny,
- powlekane chropowatą, nitrylową pianką,
- warstwa hydrofobowa,
- pewny chwyt,
- zabezpieczenie przed otarciami,
- doskonałe do precyzyjnych prac,
- kod producenta 76160.
Rękawiczki robocze wykonane z poliamidowej dzianiny w kolorze szarym, powlekane hydrofobową warstwą nitrylową. Długość całkowita ok. 25 cm, produkt dobrze dopasowuje się do dłoni. Rękawice te zabezpieczają przed przetarciami, dzięki chropowatej powłoce zapewniają dobry chwyt, a w mniejszym stopniu są odporne także na olej czy wilgoć. Zastosowanie dzianiny o drobnym splocie wpływa na wysoką oddychalność rękawic, dlatego sprawdzą się one nawet podczas wielogodzinnej pracy. Ściągacz wykończony brzegiem w kontrastowym kolorze, na wierzchniej części rękawicy logo marki. Produkt spełnia wymagania normy EN 388:2016.
Chcesz wiedzieć więcej na temat artykułów i akcesoriów BHP? Zaglądnij do naszego bloga!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: