Impregnat do butów roboczych Mascot Zebru
Impregnat do butów roboczych Mascot Zebru to wysokiej jakości środek ochronny, stworzony specjalnie z myślą o profesjonalistach, którzy potrzebują niezawodnej ochrony swoich butów w trudnych warunkach pracy. Impregnat tworzy na powierzchni butów warstwę hydrofobową, która skutecznie odpycha wodę, zapewniając suchość stóp nawet w najtrudniejszych warunkach atmosferycznych. Środek zabezpiecza obuwie przed błotem, olejami, smarami oraz innymi zanieczyszczeniami, co ułatwia ich późniejsze czyszczenie.
Impregnat do butów roboczych Mascot Zebru cechy produktu:
- pomimo silnej ochrony przed wodą i zabrudzeniami, impregnat pozwala na swobodny przepływ powietrza, co zapewnia komfort użytkowania i zapobiega poceniu się stóp.
- jedno nałożenie impregnatu zapewnia długotrwałą ochronę, dzięki czemu buty pozostają w doskonałym stanie przez dłuższy czas.
- produkt jest prosty w użyciu i może być aplikowany na różne materiały, w tym skórę, zamsz i tekstylia,
- opakowanie 300ml, aerozol,
- kod produktu: FT088-980.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: