Szelki bezpieczeństwa 2 punktowe Dragon
Szelki bezpieczeństwa 2 punktowe Dragon to podstawowy model uprzęży do pracy na wysokości, który oferuje podstawowe punkty asekuracyjne do pracy na wysokości, jednocześnie zapewniając pełnie bezpieczeństwa i zgodność z normami i przepisami bezpieczeństwa pracy. Szelki idealne dla osób sporadycznie użytkujących uprzęże które jednak chcą czuć się w pełni bezpiecznie podczas pracy. Mimo prostej konstrukcji i niskiej ceny, są to w pełni bezpieczne szelki do pracy na wysokości.
Szelki bezpieczeństwa 2 punktowe Dragon cechy produktu:
- 2 punkty asekuracyjne,
- punkt z tyłu wykonany ze stalowego D-Ringu,
- przedni punkt asekuracyjny na piersi wykonany z solidnej taśmy polipropylenowej,
- pasy barkowe, biodrowe i udowe regulowane, umożliwiają dopasowanie szelek do ciała użytkownika,
- certyfikat EN 361.
Przegląd szelek Dragon, gdzie wykonać?
Przegląd szelek Dragon możesz wykonać u każdego specjalisty posiadającego uprawnienia H1 do wykonywania przeglądów technicznych szelek i sprzętu do pracy na wysokości.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...