Półbuty robocze Grisport Imola S3
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Niezwykle wytrzymałe i wygodne buty robocze męskie wykonane z olejowanej skóry bydlęcej Dakar. Wyposażone w każdemu znaną z butów górskich wygodną podeszwę Vibram oraz bardzo łatwy i szybki system zapinania BOA.
Cechy produktu:
- cholewka wykonana z wysokiej jakości olejowanej skóry bydlęcej Dakar,
- wkładka antyprzebiciowa oraz stalowy podnosek,
- amortyzująca, przyczepna, odporna na ścieranie, oleje i poślizg podeszwa zewnętrzna Vibram,
- nowoczesne wiązanie BOA umożliwiające szybkie i równomierne dopasowanie obuwia,
- spełniają wymagania normy EN ISO 20345:2011 – UNI EN ISO 20345:2012, S3, SRC,
- kod producenta: 74661CD1.
Bardzo wytrzymałe półbuty robocze Grisport Imola o klasie ochrony S3. Wykonane z wysokiej jakości olejowanej skóry bydlęcej Dakar. Wyposażone we wkładkę antyprzebiciową oraz stalowy podnosek dla zapewnienia bezpieczeństwa w czasie pracy. Podeszwa Vibram znana z obuwia górskiego i trekkingowego poprawia przyczepność z podłożem, doskonale amortyzuje oraz stabilizuje stopę. Odporna jest na ścieranie, poślizg, a także działanie olei. Skutecznie zwiększa żywotność obuwia, a także zmniejsza zmęczenie oraz zwiększa bezpieczeństwo użytkownika. Buty męskie wyposażone są także w nowoczesny system wiązania BOA, który pozwala na szybkie i łatwe zakładanie oraz ściąganie obuwia. Regulowane pokrętło zamiast klasycznych sznurowadeł pozwala na równomierne oraz stabilne dopasowanie półbutów roboczych do stopu. Model ten spełnia wymagania normy EN ISO 20345:2011 – UNI EN ISO 20345:2012, S3, SRC.
Zobacz również inne dostępne produkty producenta Grisport!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: