Buty robocze Reebok X1 Adventure S3S cechy produktu:
- Solidne, sportowe buty robocze w klasie ochrony S3S - podnosek oraz wkładka antyprzebiciowa.
- Materiał zewnętrzny: Wytrzymała siatka MESH z wzmocnieniami z TPU
- Materiał wewnętrzny: Oddychająca nylonowa siateczka odprowadzająca wilgoć
- Podnosek: Szeroki, kompozytowy XTR® – ochrona do 200 J
- Wkładka: MemoryTech Massage 2.0 – dopasowuje się do stopy, zapewnia amortyzację i redukuje zmęczenie
- Podeszwa środkowa: Floatride Energy Foam – bardzo lekka, sprężysta i oddająca energię.
- Podeszwa zewnętrzna: Gumowa z wypustkami – odporna na poślizg (SR), oleje i paliwa (FO), wysoką temperaturę (HRO)
- Ochrona przed przebiciem: elastyczna, kompozytowa wkładka zabezpieczająca stopę od spodu
- Absorpcja energii: Amortyzacja w części piętowej
- Bezpieczeństwo: Kategoria S3S – zgodność z normą EN ISO 20345:2022
- Odporność: HRO (na gorąco), FO (na oleje), SR (na poślizg)
- Ochrona ESD: Antyelektrostatyczne właściwości – bezpieczne przy pracy z elektroniką
- Elementy metalowe: Brak – 100% bez metalu
FAQ – najczęściej zadawane pytania o buty Reebok X1 Adventure:
Do jakich prac polecane są buty Reebok X1 Adventure S3S?
Buty zapewniają wysoki komfort i bezpieczeństwo w środowiskach magazynowych, logistycznych i montażowych. Nie polecamy ich do ciężkich prac budowlanych.
Czy obuwie nadaje się do pracy przy delikatnej elektronice?
Tak, model posiada właściwości antyelektrostatyczne zgodne z normą ESD – idealne do pracy z elektroniką, montaż procesorów, układów.
Czy buty Reebok S3S nadają się do użytku w pracach na zewnątrz?
Tak – cholewka buta jest odporna na zachlapania i delikatny deszcz, ale nie jest wodoodporna.
Jakie są zalety podeszwy wykonanej z dwuwarstwowej pianki?
To zaawansowana pianka, która jest lżejsza od EVA i oddaje energię podczas chodzenia.
FO - odporność podeszew na olej napędowy
HRO - odporność spodów na kontakt z gorącym na kontakt z gorącym podłożem
P - odporność na przebicie z siłą 1100N
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Reebok
Warson Group, Inc.
Via Retrone 33/35/37
Altavilla Vicentina VI 36077
info@warsonbrands.com
To może Ci się jeszcze spodobać...