Buty robocze ocieplane Portwest FW29 S3

309,99 zł
Oszczędzasz: -10%
279,98 zł
Kolor: Czarny
  • Czarny
  • Brązowy
38
38
39
40
WYPRZEDANE
41
42
43
WYPRZEDANE
44
45
WYPRZEDANE
46
WYPRZEDANE
47
48
Ilość
Wysyłka 48H
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  28 punktów  o wartości  5,60 zł

Buty robocze ocieplane Portwest FW29 S3 cechy produktu:

  • Ocieplenie futrem - Wnętrze buta ocieplone kożuszkiem zapewnia komfort termiczny i ciepło.
  • Klasa ochrony S3 - Pełna ochrona zgodna z normą S3, zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa.
  • Stalowy podnosek - Ochrona palców przed urazami mechanicznymi.
  • Stalowa wkładka antyprzebiciowa - Chroni stopy przed przekłuciem od spodu.
  • Wodoodporna cholewka - Zapobiega przenikaniu wilgoci do wnętrza buta.
  • Ochrona noska buta - Dodatkowe wzmocnienie noska zabezpiecza przed uszkodzeniami mechanicznymi.
  • Antypoślizgowa podeszwa - Zwiększa bezpieczeństwo na śliskich powierzchniach.
  • Podwójna gęstość podeszwy - Wytrzymała konstrukcja zwiększa komfort i trwałość.
  • Obuwie antystatyczne - Ochrona przed ładunkami elektrostatycznymi.
  • Pochłanianie energii pod piętą - Dodatkowa amortyzacja zmniejsza zmęczenie stóp.
  • Odporność podeszwy na oleje i paliwa - Zwiększa trwałość w środowisku przemysłowym.
  • Skóra licowa - Wytrzymała i odporna na uszkodzenia, wydłuża żywotność buta.
  • Boczne uchwyty - Ułatwiają szybkie zakładanie obuwia.
  • Norma EN 20345.
Normy EN
EN 20345
Klasa ochrony obuwia
S3
Podnosek
Stalowy
Materiał
Skóra
Wkładka antyprzebiciowa
Tak
Membrana wodoodporna
Nie
Norma
SRC
Waga 1 buta, r. 42 (g)
1010
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.