Spodnie robocze damskie elastyczne Dassy Helix

399,99 zł
Oszczędzasz: -25%
299,99 zł
Regularna cena: 399,99 zł Najniższa cena: 299,99 zł
Kolor: Szary
  • Czarny
  • Szary
  • Granatowy
  • Zielony
  • Czerwony
32
36
38
40
42
44
46
48
50
34
32
Zobacz tabelę rozmiarów

ROZMIARB. OBWÓD PASA [CM]C. OBWÓD BIODER [CM]D. DŁUGOŚĆ WEWNĘTRZNA NOGAWKI [CM]
32 74-78 87-91 81-86
34 78-82 91-95 81-86
36 82-86 95-99 81-86
38 86-90 99-103 81-86
40 90-94 103-107 81-86
42 94-98 107-111 81-86
44 98-102 111-115 81-86
46 102-106 115-119 81-86
48 106-112 119-125 81-86
50 112-118 125-131 81-86

Zobacz tabelę rozmiarów

ROZMIARB. OBWÓD PASA [CM]C. OBWÓD BIODER [CM]D. DŁUGOŚĆ WEWNĘTRZNA NOGAWKI [CM]
32 74-78 87-91 81-86
34 78-82 91-95 81-86
36 82-86 95-99 81-86
38 86-90 99-103 81-86
40 90-94 103-107 81-86
42 94-98 107-111 81-86
44 98-102 111-115 81-86
46 102-106 115-119 81-86
48 106-112 119-125 81-86
50 112-118 125-131 81-86

Ilość
Wysyłka 5 dni roboczych
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  30 punktów  o wartości  6,00 zł
Krój
Slim fit
Spodnie elastyczne
Tak
Cechy materiału
Elastyczny
Cechy dodatkowe spodni
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Cechy dodatkowe
Elementy odblaskowe
Wzmocnione szwy
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Producent:

DASSY EUROPE

Pathoekeweg 15

Brugge - België 8000

info@dassy.eu

General Safety Product Information