Kurtka robocza damska softshell Dassy Gravity
Kurtka robocza damska softshell Dassy Gravity z kolekcji DASSY® D-FX Flex to doskonała i wszechstronna kurtka softshellowa przygotowana specjalnie z myślą o ciężko pracujących kobietach! Jest wodoodporna, wiatroszczelna i oddychająca, a dzięki elastycznej tkaninie z mechanicznego stretchu jest również bardzo wygodna. Idealnie dopasowany krój świetnie się układa i nie ogranicza swobody ruchów. Ciepła podszewka z polaru zapewnia maksymalną ochronę przed wiatrem i zimnem, a nylonowe wzmocnienia Cordura® na łokciach zwiększają odporność na zużycie.
Kurtka robocza damska softshell Dassy Gravity cechy produktu:
- ściągacze sztormowe w rękawach zapobiegają podwiewaniu zimnego powietrza,
- wzmocnienia na łokciach z Cordura®,
- regulowana talia z elastycznym ściągaczem,
- solidny zamek błyskawiczny,
- zamek z ochroną podbródka,
- przedłużany tył,
- 2 przednie kieszenie na zamek błyskawiczny,
- wodoodporna kieszeń na piersi na zamek błyskawiczny,
- kieszeń wewnętrzna,
- kieszeń na telefon komórkowy z ekranem dotykowym,
- kieszeń na mały tablet,
- odpinany kaptur z elastycznym ściągaczem,
- elementy odblaskowe,
- podwójne szwy w kontrastowych kolorach,
- skład materiału: 100% poliester,
- gramatura: 280 g/m²
- wodoodporność: 5000 mm,
- tkanina softshell jest odporna na wodę, ale nie jest wodoszczelna.
- Certyfikat OEKO-TEX® Standard 100,
- kod produktu: 300473.
Wiatroodporny
Wodoodporny
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...