• Bluza robocza damska Dassy Velox
  • Nowy

Bluza robocza damska Dassy Velox

289,99 zł
Oszczędzasz: -18%
239,99 zł
Regularna cena: 289,99 zł Najniższa cena: 239,99 zł
Kolor: Czarny
  • Czarny
  • Szary
  • Granatowy
  • Czerwony
  • Biały
XS
XS
S
M
L
XL
XXL
Ilość
Wysyłka 5 dni roboczych
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  24 punktów  o wartości  4,80 zł

Przygotuj się na wyzwania z DASSY® D-FX Flex Velox Women! Ta damska bluza z długim zamkiem błyskawicznym łączy komfortowy materiał z doskonale dopasowanym krojem, praktycznymi kieszeniami oraz trwałymi, elastycznymi łatami na łokciach wykonanymi z Cordura® stretch.

Bluza robocza damska Dassy Velox cechy produktu:

  • zapinana na zamek błyskawiczny,
  • krój dopasowany do kobiecej sylwetki,
  • praktyczne kieszenie,
  • trwałe, elastyczne łaty na łokciach z Cordura® stretch,
  • wysokiej jakości materiały zapewniające komfort i trwałość,
  • skład materiału: 65% bawełna/35% poliester,
  • gramatura: 305 g/m²,
  • kod produktu: 300472.
Materiał
Bawełna
Krój
Slim fit
Kaptur
Nie
Warstwa
Środkowa
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.