Bluza damska funkcyjna Dassy Convex
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Bluza damska Dassy Convex, doskonała jako warstwa pośrednia jak i do użytku samodzielnego. Funkcjonalny materiał i dopasowany krój zapewniają ochronę przed chłodem i nie ograniczają swobody ruchów.
Dassy Convex Women - nowość w odzieży roboczej dla kobiet
Bluza damska funkcyjna Dassy Convex to połączenie ciepłego mikropolaru i śliskiej, odpornej na zabrudzenia warstwy zewnętrznej. Dopasowany fason dostosowany do potrzeb damskiej sylwetki, nie ogranicza swobody ruchów. Bluza doskonale sprawdzi się jako odzież robocza, ale także sportowa czy trekkingowa. Zapinana jest na zamek błyskawiczny z ochroną podbródka, wyposażona w otwory na kciuk, zabezpieczające przed podwijaniem mankietów i chroniące przed przenikaniem niechcianego chłodu. Kieszenie przednie oraz kieszeń na piersi zapinane na zamek błyskawiczny i wypełnione mikropolarem, dzięki czemu po włożeniu dłoni do kieszeni od razu je ogrzewamy. Materiał został przetestowany pod kątem szkodliwych substancji zgodnie z OEKO-TEX® Standard 100.
Bluza damska funkcyjna Dassy Convex cechy produktu:
- wewnątrz warstwa ciepłego mikropolaru,
- materiały: 100% poliester, micropolar,
- śliska warstwa zewnętrzna,
- dopasowany krój,
- elastyczne rękawy,
- wysoka stójka,
- duża ilość kieszeni - na bokach, na piersi i wewnątrz bluzy,
- kieszenie w środku wypełnione mikropolarem,
- zapinana na zamek błyskawiczny z ochroną podbródka,
- otwory na kciuk w mankietach,
- kieszenie zapinane na zamek błyskawiczny.
Najlepsze marki i modele ubrań dla kobiet znajdziesz w kategorii odzież robocza damska!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...