Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Koszulka damska Nexus 140 gm Dassy 710033 Cechy produktu:
- Elementy odblaskowe
- Okrągły dekolt
- Dopasowany krój
- Podwójne szwy na dekolcie i dole koszulki
- Kontrastowe przeszycia
- Wygodna, drukowana metka
- Siatkowe panele wentylacyjne pod pachami
- Materiał odpowiedni do nadruku
- 100% poliester, gramatura +/- 140 g/m²
- Oddychający materiał
- Właściwości antybakteryjne
- Szybkoschnąca tkanina
- Filtr UV (UPF 50+)
- Odprowadzanie wilgoci
- Certyfikat OEKO-TEX® Standard 100
Dlaczego warto wybrać Koszulkę damską Nexus 140 gm Dassy 710033?
Ta lekka i elastyczna koszulka robocza zapewnia doskonały komfort nawet w upalne dni. Oddychający materiał i siatkowe panele pod pachami skutecznie odprowadzają wilgoć i utrzymują skórę suchą. Antybakteryjne właściwości zapobiegają powstawaniu nieprzyjemnych zapachów, a filtr UV chroni przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
DASSY EUROPE
Pathoekeweg 15
Brugge - België 8000
info@dassy.eu
To może Ci się jeszcze spodobać...