• Koszulka robocza damska Snickers 2597
  • Nowy

Koszulka robocza damska Snickers 2597

133,25 zł
Oszczędzasz: -25%
99,99 zł
Regularna cena: 133,25 zł Najniższa cena: 99,99 zł
Kolor: Czarny
  • Czarny
  • Szary
  • Granatowy
XS
XS
S
M
L
XL
XXL
Ilość
Wysyłka 3.01.2025
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  10 punktów  o wartości  2,00 zł

Koszulka robocza damska Snickers 2597 z dużym logo marki Snickers Workwear to obowiązkowy produkt dla każdej ciężko pracującej kobiety. Idealna nie tylko do pracy ale również do noszenia na co dzień jeśli chcesz podkreślić swój styl. Wykonana z solidnej bawełny o gramaturze 200g, dobrze nadaje się również do znakowania firmowego jako odzież korporacyjna. 

Koszulka robocza damska Snickers 2597 cechy produktu:

  • solidna bawełna o gramaturze 200g,
  • okrągły kołnierzyk, wzmocniony dodatkową taśmą, 
  • duże gumowane logo na piersi, 
  • logo w formie naszywki na rękawie,
  • dopasowany krój, 
  • zakończenia rękawów i dół koszulki wzmocniony dodatkową taśmą.
Materiał
Bawełna
Krój
Slim fit
Warstwa
Pierwsza
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Producent:

Hultafors Group Poland Sp. z o.o.

ul. SANTOCKA 39

Szczecin 71-083

tel. +48 22 2951287

info@hultaforsgroup.pl

Ogólna informacja o bezpieczeństwie produktu