Koszulka polo damska Snickers 2702
Ponadczasowa, wytrzymała damska koszulka polo o dopasowanym kroju podkreślającym damską sylwetkę. Wzmocniona na ramionach oraz w okolicach szyi. Doskonała do znakowania firmowego.
Cechy produktu:
- dopasowany krój,
- idealna do znakowania,
- wzmacniane szwy na ramionach oraz przy szyi,
- utrzymuje kolor i krój podczas prania w temperaturze do 70° C,
- materiał: 65% poliester, 35% bawełna o gramaturze 220 g/m2,
- kod producenta: 2702.
Damska koszulka polo 2702 marki Snickers to doskonała propozycja zarówno do pracy, jak i na co dzień. Dopasowany krój podkreśla kobiecą sylwetkę oraz zapewnia komfort. Koszulka wykonana jest z wysokiej jakości materiału o gramaturze 220 g/m2. Na ramionach oraz przy szyi ma wzmacniane szwy gwarantujące długotrwałe użytkowanie. Koszulka wykona jest z tkaniny, która utrzymuje kolor i krój podczas prania w temperaturze do 70° C. Wykonana jest z materiału: 65% poliester, 35% bawełna.
Sprawdź też inne produkty z kategorii odzież robocza.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: