Kurtka robocza damska Snickers 1107 AllroundWork
Kurtka robocza damska Snickers 1107 AllroundWork to połączenie funkcjonalności, komfortu i stylu, idealna dla profesjonalistek, które potrzebują niezawodnej odzieży roboczej. Wykonana z solidnego, wytrzymałego materiału o gramaturze 220g jest wodoodporna, wiatroszczelna i odporna na deszcz. Dodatkowe wzmocnienia w miejscach najbardziej narażonych na uszkodzenia, sprawiają że kurtka 1107 doskonale sprawdzi się w trudnych warunkach. Wydajna warstwa ocieplająca w połączeniu z wysoką stójką, przedłużanym tyłem i kołnierzami sztormowymi w rękawach, stanowi barierę dla zimna i wiatru dzięki której praca nawet w niskich temperaturach nie stanowi dla kurtki 1107 wyzwania.
Kurtka robocza damska Snickers 1107 AllroundWork cechy produktu:
- solidny materiał główny o strukturze canvas,
- wzmocnienia na łokciach z materiału Cordura,
- dopasowany krój slim fit,
- elementy odblaskowe,
- wiatroszczelny i wodoodporny materiał,
- oddychająca technologia 37.5®, odprowadza nadmiar wilgoci i ciepła podczas intensywnej pracy,
- profilowane, dopasowane rękawy,
- kołnierze sztormowe w rękawach,
- duża ilość praktycznych i bezpiecznych kieszeni zapinanych na zamek błyskawiczny,
- ciepła wyściółka z materiałów pochodzących z recyklingu poliester 37.5®, 35% Repreve® poliester,
- kobiecy, dopasowany krój,
- kołnierz obszyty polarem,
- kod produktu: Snickers 1107.
Wodoodporny
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...