Bluza robocza Snickers 2800
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Klasyka, która nigdy nie wyjdzie z mody. Bluza robocza Snickers 2800 to ponadczasowy fason i niezwykła jakość materiału. Ten model bluzy z kapturem to niezbędnik w Twojej szafie.
Cechy produktu:
- klasyczny design,
- solidne wykonanie,
- materiał ze szczotkowaną warstwą wewnętrzną,
- wzmocnienia na łokciach,
- podwójne szwy,
- domieszka elastycznych włókien,
- kaptur z regulacją,
- kiszeń typu kangur,
- dół i mankiety wykończone elastycznym ściągaczem,
- wygodny, reglanowy krój,
- nadaje się do znakowania,
- skład: 80% bawełna, 20% poliester, 300 g/m2,
- kod producenta: 2800.
Bluza z kapturem Snickers o casualowym designie wyróżniająca się na tle innych propozycji tego typu. Design klasycznej kangurki został połączony z licznymi udogodnieniami ze świata odzieży roboczej premium. Model 2800 wykonany jest z solidnego materiału ze szczotkowaną warstwą wewnętrzną, dzięki czemu jest niezwykle przyjemny w dotyku. Trwałość bluzy do pracy zwiększają wzmocnienia na łokciach, a także podwójne szwy i domieszka elastycznych włókien. Dzięki tym rozwiązaniom możesz cieszyć się świetnie wyglądającą bluzą, która zniesie nawet trudne warunki użytkowania. Bluza Snickers Workwear sprawdzi się nie tylko do pracy, ale także jako uzupełnienie stroju na co dzień. Model tej bluzy świetnie nadaje się do znakowania - przygotuj siebie i swoją ekipę na nadchodzący sezon, wybierz swój ulubiony kolor i zamów bluzy z logo Twojej firmy!
Zobacz inne bluzy robocze w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
Ogólna informacja o bezpieczeństwie produktu
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: