Koszulka oddychająca Portwest DX411
Koszulka oddychająca Portwest DX411 to ciekawa propozycja zarówno na ciepłe letnie dni kiedy wentylacja jest kluczowa dla komfortu pracy ale również jako pierwsza warstwa termoaktywna pod bluzę i kurtkę kiedy na dworze robi się zimno. Koszulka DX411 wykonana jest z dobrze oddychającego, siatkowego materiału EzeeCool, który świetnie oddycha i odprowadza wilgoć z powierzchni ciała. Stylizowana na odzież sportową, outdorową DX411 oferuje również świetne właściwości funkcyjne. Kontrastowe połączenie kolorów nadaje koszulce ciekawego stylu. Otrzymujemy również sporo miejsca do nadruków i personalizacji koszulki, co spodoba się firmom które chcą się wyróżnić ciekawym znakowaniem.
Koszulka oddychająca Portwest DX411 cechy produktu:
- bardzo dobrze oddycha i odprowadza wilgoć, szybkoschnąca,
- lekki i przewiewny materiał,
- wykończenie antybakteryjnymi jonami srebra,
- nowoczesny design i dopasowanie slimfit,
- dużo miejsca na znakowanie firmowe,
- elastyczny kołnierzyk,
- pętla do mocowania identyfikatora, radiotelefonu,
- filtr UV 40+ UPF blokujący 98% promieni UV,
- skład materiału: EzeeCool: 100% Siatka poliestrowa,
- gramatura: 150g,
- kod produktu: DX411.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...