Spodnie robocze ogrodniczki Snickers 6012 Allroundwork
Spodnie robocze ogrodniczki Snickers 6012 Allroundwork cechy produktu:
- Elastyczny materiał 4-way stretch – swoboda ruchu w każdej pozycji.
- Wzmocnienia CORDURA® – zwiększona trwałość w newralgicznych miejscach.
- System KneeGuard™ (EN 14404) – ochrona kolan z możliwością zastosowania nakolanników.
- Worki kieszeniowe i uchwyty na narzędzia – funkcjonalne przechowywanie.
- Kieszenie cargo i na piersi – dodatkowe miejsce na akcesoria.
- Regulowane szelki – indywidualne dopasowanie.
- Materiał odporny na zużycie – połączenie poliestru, bawełny i elastanu.
- Kategoria II ŚOI – spełnia wymagania dla odzieży ochronnej.
FAQ – Snickers 6012 Allroundwork:
- Czy mają miejsce na nakolanniki? Tak, ten model spodni ma miejsce na nakolanniki. Dzięki systemowi KneeGuard™ możesz wygodnie używać nakolanników nie martwiąc się, że w czasie pracy przekręcą się lub będą uwierać.
- Jaki to materiał? Mieszanka poliestru, bawełny i wzmocnień CORDURA®. Nie są w pełni elastyczne, ale mają panele ze stretchu w kroku, pod kolanami.
- Czy szelki są regulowane? Tak. Dodatkowo panel na plecach jest elastyczny.
- Jakie mają kieszenie? Cargo, na piersi, na miarę, worki i uchwyty.
- Czy spodnie są elastyczne? Nie w całości. Główny materiał to stretch mechaniczny, a czarne wstawki to materiał full stretch rozciągliwy w 4 kierunkach.
Wiatroodporny
Wodoodporny
Worki kieszeniowe
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Panele wentylacyjne
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Snickers Workwear
HULTAFORS GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Santocka 39
71-083 Szczecin
office@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...