Spodnie antystatyczne elastyczne Snickers 6373
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Spodnie robocze antystatyczne ProtecWork 6373 cechy produktu:
- Ochrona przed łukiem elektrycznym (ELIM: 12 cal/cm²)
- System ochrony kolan KneeGuard™ zgodny z normą EN 14404
- Elastyczny materiał rozciągliwy w dwóch kierunkach dla maksymalnego komfortu
- Bezpieczna kieszeń na lewej nogawce zapinana na suwak
- Profilowane nogawki i wzmocniony krok zapewniające swobodę ruchu
- Podwójne kieszenie na nogawkach z uchwytami na noże oraz osobną kieszenią na długopis
- Materiał główny: 52% modakryl, 34% bawełna, 10% poliamid FR, 3% elastan, 1% antystatyczny, 320 g/m²
- Wzmocnienia: 39% modakryl, 28% CORDURA®, 17% bawełna, 15% aramid, 1% antystatyczny, 270 g/m²
Dlaczego warto wybrać te spodnie?
Spodnie ProtecWork 6373 to idealne rozwiązanie dla profesjonalistów pracujących w wymagających warunkach. Dzięki elastycznemu materiałowi i profilowanemu krojowi zapewniają pełną swobodę ruchów. System KneeGuard™ chroni kolana, a specjalne wzmocnienia zwiększają trwałość. Wybierz sprawdzone bezpieczeństwo i komfort na najwyższym poziomie!
EN 14116 - Ograniczone rozprzestrzenianie się płomieni
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
HULTAFORS GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Santocka 39
71-083 Szczecin
office@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...