Ognioodporna odblaskowa kurtka multiochronna Softshell Portwest FR704 WX3
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Ognioodporna kurtka multiochronna Softshell Portwest FR704 WX3 Cechy produktu:
- Naturalnie trudnopalna tkanina, zachowująca właściwości nawet po wielokrotnym praniu
- Ochrona przed ciepłem promieniującym i konwekcyjnym
- Odzież niemagnetyczna – brak niklu i żelaza
- Zgrzewana taśma ostrzegawcza segmentowa
- Stylowe kontrastowe kolory
- Regulowane mankiety na rzep
- Przedłużony tył dla dodatkowej ochrony
- Wentylacja pleców zwiększająca oddychalność i komfort
- Filtr UPF 40+ blokujący 98% promieni UV
- Trwała, wodoodporna, oddychająca i wiatroszczelna tkanina
- Chroni przed silnymi podmuchami wiatru
- 8 obszernych kieszeni zapewniających dużo miejsca do przechowywania
- Przystosowana do noszenia w środowisku ATEX
- Certyfikacja CE KAT. III
Dlaczego warto wybrać Ognioodporną kurtkę multiochronną Softshell Portwest FR704 WX3?
Ta kurtka to idealne rozwiązanie dla osób pracujących w trudnych warunkach. Zapewnia ochronę przed ogniem, chemikaliami i elektrycznością statyczną, jednocześnie pozostając wygodną i funkcjonalną. Dzięki wiatroszczelnej i wodoodpornej tkaninie, sprawdzi się w każdych warunkach atmosferycznych. Liczne kieszenie oraz ergonomiczny design gwarantują wygodę użytkowania przez cały dzień.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Portwest Polska
ul. Wiejska 49
41-250 Czeladz
obslugaklienta@portwest.com
To może Ci się jeszcze spodobać...