Kurtka softshell biała Dassy Jakarta Painter
Kurtka softshell biała Dassy Jakarta z kolekcji przeznaczonej dla malarzy i pracowników branży wykończeniowej. Biały softshellowy materiał łatwo znosi pył i kurz powstający podczas wykonywania prac wykończeniowych, jest wodoodporny i trwały. Kurtka idealna jako uzupełnienie stroju roboczego do przemieszczania się między budowami czy na dojazdy do klienta.
Kurtka softshell biała Dassy Jakarta cechy produktu:
- lekka kurtka wodoodporna i wiatroszczelna,
- kolekcja painter,
- trzywarstwowy materiał softshell,
- regulowane mankiety rękawów,
- regulowana w pasie za pomocą elastycznego troka,
- przedłużany tył,
- wysoka stójka zapinana na zamek błyskawiczny,
- regulowany, odpinany kaptur,
- elementy odblaskowe poprawiające widoczność,
- membrana oddychająca o parametrach: wodoodporność = 5000 mm - para wodna = 5000 g/m²/24h,
- certyfikat OEKO-TEX® Standard 100,
- podwójne szwy,
- materiał: 100% poliester, +/- 280 g/m²,
- kod produktu: 300336.
Doskonała propozycja dla ekip budowlanych i wykończeniowych, które pracują na czystych inwestycjach na których występuje duże zapylenie, kurz, prowadzone są prace z gipsem i farbami gruntującymi. Biały, wodoodporny materiał softshell świetnie znosi kontakt z farbą czy zaprawą. Kurtka jest wodoodporna i wiatroszczelna, dodatkowo od środka podszyta polarem. Świetnie nadaje się jako wierzchnia warstwa ochronna podczas przemieszczania się między budowami. Polecamy stosować impregnat do odzieży wodoodpornej w celu stworzenia powłoki ułatwiającej czyszczenie oraz poprawiającej wodoodporność.
Sprawdź inne kurtki robocze w ofercie BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
DASSY EUROPE
Pathoekeweg 15
Brugge - België 8000
info@dassy.eu
To może Ci się jeszcze spodobać...