Cechy produktu buty robocze Puma Slide S1P:
- Klasa ochrony S1P - podnosek ochronny i wkładka w podeszwie
- Lekki i wytrzymały podnosek ochronny
- FAP®lite – elastyczna, metal-free wkładka antyprzebiciowa
- Technologia PWR.FOAM® – innowacyjna podeszwa środkowa inspirowana obuwiem sportowym, zapewniająca amortyzację
- Dodatkowa funkcja PWR.FOAM® - to oddawanie energii pochłanianej podczas chodzenia oraz odciążanie stawów i układu kostnego
- Oddychająca wyściółka wewnętrzna buta (BreathActive) – zapewnia dobrą cyrkulację powietrza
- Wkładka wewnętrzna evercushion® MMT – anatomicznie ukształtowana, wspiera komfort stopy
- Cholewka z materiału SAFETY KNIT® – elastyczna, oddychająca tkanina, idealnie dopasowująca się do stopy
- FUSETEC® – dodatkowe wzmocnienia dla zwiększonej trwałości
- Wzmocnienie z wytrzymałego materiału TPU - ochronna warstwa na czubku i pięcie dla dodatkowej odporności
- Podeszwa z materiału MOTION PWR – antypoślizgowa, odporna na ścieranie guma
- HRO – odporność na temperatury do 300°C
- Różne strefy bieżnika dla optymalnej przyczepności
- Metal-free – brak elementów metalowych
- Vegan – wykonane bez użycia materiałów pochodzenia zwierzęcego
- Oddychające i wytrzymałe materiały
- Zastosowanie: Biuro, przemysł, rzemiosło, magazyny, logistyka, montaż
- Kod produktu: 645000
- Waga: 680g
FO - odporność podeszew na olej napędowy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...