Buty robocze Solid Gear Griffin SG73001
Najniższa cena produktu w ciągu 30 dni przed promocją 639,99 zł z dnia 02.10.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 64 punktów o wartości 6,00 zł
Obuwie ochronne Solid Gear Griffin o klasie ochrony s3 idealnie spiszą się podczas pracy. Model ten jest lekki, solidnie wykonany oraz zapewnia wysoki komfort użytkowania i ochronę podczas pracy. Zastosowana antyprzebiciowa wkładka wraz z podnoskiem z włókna szklanego uchroni Twoje stopy przed niebezpiecznymi urazami.
Cechy produktu:
- klasa ochrony S3 SRC,
- podeszwa Vibram® TPU
- cholewka wykonana z mikrofibry i ripstop CORDURA®,
- wkładka antyprzebiciowa oraz podnosek z włókna szklanego,
- oddychające wkładki EVA z podkładkami z poronu,
- spełniają wymagania norm EN ISO 20345:2011 S3, SRC,
- kod producenta SG73001.
Obuwie robocze Solid Gear Griffin S3 wykonane z wysokiej jakości skóry licowej oraz materiału syntetycznego rip-stop. Posiadają klasę ochronę S3. Wyposażone zostały we wkładkę antyprzebiciową oraz podnosek z włókna szklanego, dzięki czemu zapewniają pełną ochronę stopy przed uszkodzeniami mechanicznymi, przy jednoczesnym zachowaniu niskiej wagi. Opatentowana, oddychająca wkładka piankowa z technologią Poron gwarantuje świetną amortyzację nawet podczas wielogodzinnego użytkowania. Zastosowana podeszwa wykonana z termoplastycznego poliuretanu Vibram zapewnia doskonałą przyczepność oraz stabilność. Cholewka buta wykonana została również z myślą o osobach o szerokiej stopie. Buty robocze spełniają wymagania norm EN ISO 20345:2011 S3, SRC.
Zobacz także półbuty robocze w ofercie Baltic BHP!
Szczegóły Produktu
Opis
- Klasa ochrony obuwia
- S3
- Podnosek
- Kompozytowy
- Materiał
- Połączenie materiałów
- Wkładka antyprzebiciowa
- Tak
- Zapięcie
- Wiązane
- Membrana wodoodporna
- Nie
- Norma
- ESD
SRC
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane