Buty robocze Cat Striver XL Low S3 cechy produktu:
- Stalowy nosek (ST) – skuteczna ochrona palców przed uderzeniami
- Wodoodporna skóra – odporność na wilgoć i trwałość materiału
- Oddychająca wyściółka z nylonowej siateczki – komfort i cyrkulacja powietrza
- Podeszwa antypoślizgowa (SR) – doskonała przyczepność na śliskich powierzchniach
- Odporność na przebicia (P) – zwiększone bezpieczeństwo stopy od spodu
- Klasa ochrony S3 – wysoki poziom zabezpieczenia w wymagających warunkach pracy
- Certyfikat LG - uchwyt drabinowy w środkowej części podeszwy ułatwiający stabilizacje na drabinie
- Dodatkowe parametry: FO SC HRO SR
FAQ – Buty robocze Cat Striver XL Low S3
Czy buty Cat Striver XL Low są wodoodporne?
Dzięki zastosowaniu woskowanej skóry cholewka chroni przed wilgocią, można ją dodatkowo zaimpregnować lub nawoskować - w ten sposób uzyskamy właściwości wodoodporne.
Czy podeszwa chroni przed poślizgiem i przebiciem?
Tak, jest antypoślizgowa (SR) i odporna na przebicia (PR). Pamiętaj że antypoślizgowe buty nie zapewniają 100% przyczepności na każdej nawierzchni.
Dla jakich pracowników polecane są te buty?
Dla osób pracujących w budownictwie, przemyśle i trudnych warunkach terenowych.
Co oznacza klasa S3?
Oznacza m.in. stalowy nosek, odporność na przebicia, właściwości antystatyczne i właściwości hydrofobowe cholewki.
HRO - odporność spodów na kontakt z gorącym na kontakt z gorącym podłożem
LG - Utrzymanie podeszew na drabinach
P - odporność na przebicie z siłą 1100N
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Cat
Orbico Sp. z o. o.
ul. Salsy 2
Warszawa 02-823
sklep@catfootwear.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...