Koszulka odblaskowa Dassy Carter
Najniższa cena produktu 169,99 zł z dnia 27.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 169,99 zł z dnia 27.04.2024
UV T-SHIRT
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 17 punktów o wartości 1,70 zł
Koszulka odblaskowa Dassy Carter to doskonały wybór dla osób pracujących na zewnątrz przez cały dzień, gdzie potrzebna jest zarówno dobra widoczność o poranku, jak i ochrona przed promieniami UV w słoneczne dni. Wykonana z lekkiego i przewiewnego materiału, zapewnia ochronę przed promieniowaniem UV oraz dzięki zastosowanej obróbce antybakteryjnej neutralizuje nieprzyjemne zapachy.
Koszulka odblaskowa Dassy Carter cechy produktu:
- taśma odblaskowa żebrowana o szerokości 50 mm,
- okrągły dekolt z podwójnym wykończeniem,
- wzmocnione szwy na ramionach,
- podwójne przeszycie na dolnej części koszulki
- strefy wentylacyjne pod pachami
- skład materiału: 100% poliester, ok. 150 g/m²
- dobrze oddycha, antybakteryjna, szybkoschnąca,
- chroni przed promieniowaniem UV (UPF 50+),
- odprowadza wilgoć,
- certyfikat EN 20471 klasa 2,
- Certyfikat OEKO-TEX® Standard 100,
- kod produktu: 710027.
Sprawdź inne produkty z kategorii koszulki robocze odblaskowe.
Szczegóły Produktu
Opis
- Normy EN
- EN 20471 klasa 2
- Krój
- Regular
- Cechy dodatkowe
- Elementy odblaskowe
- Warstwa
- Pierwsza
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|