Kurtka robocza Dassy Kalama
Kurtka Softshell Dassy Kalama to niezbędne narzędzie dla profesjonalistów, którzy poszukują doskonałej ochrony przed wiatrem i deszczem a jednocześnie nie chcą zrezygnować z parametrów oddychalności. Nowoczesny design i kolorystyka gwarantują stylowy wygląd i bezpieczeństwo w warunkach kiepskiej pogody i ograniczonej widoczności.
Kurtka Softshell Dassy Kalama cechy produktu:
- elastyczny trójwarstwowy materiał softshell,
- kontrastowa kolorystyka,
- dyskretne elementy odblaskowe,
- kontrastowe szwy,
- regulowany i odpinany kaptur,
- kołnierze w rękawach które chronią przed podwiewaniem chłodu,
- na łokciach naszyte wzmocnienia z materiału Cordura®,
- przedłużana z tyłu,
- długi zamek błyskawiczny z osłoną brody,
- wysoka stójka,
- zapinana na wodoszczelny zamek kieszeń na piersi,
- zapinane na zamek kieszenie na biodrach,
- wewnętrzna kieszeń zapinana na zamek,
- wewnętrzna kieszeń na tablet/telefon z wyjściem na słuchawki,
- gramatura 305g/m2
- membrana wodoodporna WR = 5000mm - MVP = 5000 g/m²/24h,
- certyfikat OEKO-TEX® Standard 100,
- elementy odblaskowe poprawiające bezpieczeństwo,
- materiał: 100% poliester,
- kod producenta: 300522.
Sprawdź pozostałe produkty z kategorii kurtki robocze.
Wiatroodporny
Wodoodporny
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Kurtka robocza softshell Snickers 1205 Allroundwork
Snickers Workwear
Kurtka przeciwdeszczowa Snickers 1304 AllroundWork
Często wybierane do tego produktu: