Bluza Snickers 8036 odblaskowa
Bluza Snickers 8036 to nie tylko stylowy element garderoby, ale także praktyczny element wyposażenia który zabezpiecza użytkowników podczas warunków kiepskiej widoczności. Doskonale sprawdzi się do codziennej pracy. Dzięki obszernym strefom nadruków możliwe jest pełne spersonalizowanie bluzy przez naniesienie odpowiednich znaków firmowych.
Bluza Snickers 8036 odblaskowa z kapturem cechy produktu:
- lekka bluza odblaskowa do codziennego użytku,
- kieszeń na piersi zapinana na zamek z uchwytem na identyfikator,
- zapinana na zamek błyskawiczny z wysoką stójką,
- regulowany obszerny kaptur,
- przedłużany tył,
- ściągacze w rękawach,
- certyfikat bezpieczeństwa EN 20471,
- dwie boczne kieszenie zapinane na zamek,
- taśma odblaskowa wgrzewana na gorąco,
- materiał 100% poliester; 235 g/m²,
- kod produktu: 8036.
Bluza Snickers 8036 to świetna propozycja dla pracowników branży budowlanej, prac wysokościowych oraz innych zawodów wymagających odzieży ostrzegawczej. Taśma odblaskowa, naniesiona techniką zgrzewania, gwarantuje doskonałą widoczność co potwierdza certyfikat EN ISO 20471/2/3. Dzięki temu bluzę możesz używać zamiast kamizelki odblaskowej. Aby zapobiegać podwiewaniu zimnego powietrza bluza posiada przedłużony tył oraz regulowany ściągacz w pasie. Kieszeń na klatce piersiowej zamykana jest na solidny suwak, a dodatkowo wyposażona w mocowanie na identyfikator. Dodatkowo, kieszenie boczne, także zamykane na suwak, gwarantują bezpieczne przechowywanie drobnych przedmiotów, zapewniając użytkownikowi pełną funkcjonalność i wygodę.
Sprawdź więcej produktów z działu odzież robocza odblaskowa.
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...