Sandały robocze Solid Gear Dune S1P SRC HRO ESD
Wykonane z lekkich materiałów buty robocze Solid Gear Dune zapewnią niesamowitą wygodę, amortyzację i ochronę podczas pracy.
Sandały robocze Solid Gear Dune S1P SRC HRO ESD cechy produktu:
- solidnie wykonane,
- antypoślizgowa podeszwa,
- wzmocniona TPU cholewka,
- wiązanie na rzep VELCRO®,
- wkładki odprowadzające wilgoć,
- zapewniają świetną amortyzację,
- podnosek z włókna szklanego,
- wkładka antyprzebiciowa pozbawiona metali,
- spełniają wymagania norm EN ISO 20345: 2011 S1P, SRC, HRO, ESD,
- kod producenta SG61007.
Buty robocze Solid Gear Dune to połączenie amortyzacji z lekkim materiałem. Model ten wyposażony jest w podnosek z włókna szklanego i miękką, pozbawioną metali wkładkę antyprzebiciową. Cholewka wykonana została z mikrofibry ze wzmocnieniami z TPU. W sandałach roboczych zastosowano podeszwę środkową ze wtryskiwanego PU oraz cienką, gumową podeszwę zewnętrzną o właściwościach antypoślizgowych i olejoodpornych, dzięki czemu buty są lekkie oraz zapewniają dobrą amortyzację i komfort podczas pracy. Zastosowane wkładki z pianki PU z materiałem wierzchnim są wysoce oddychające i odprowadzają wilgoć. W półbutach roboczych zastosowano ułatwiające wiązanie na rzep VELCRO®. Obuwie ochronne spełnia wymagania norm EN ISO 20345: 2011 S1P, SRC, HRO, ESD.
Zobacz także półbuty robocze dostępne w ofercie!
HRO
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: