Buty robocze Base Protection Berlin S1P
Buty robocze Base Protection Berlin S1P wykonane z elastycznej i przewiewnej siatki z nowej kolekcji Run@Work, wzorowanej na butach sportowych, biegowych i trekkingowych. Zastosowanie nowoczesnych technologii i materiałów, pozwoliło na stworzenie butów spełniających najwyższe standardy bezpieczeństwa, które są jednocześnie lekkie, elastyczne i niezwykle wygodne. Te innowacyjne buty zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnej ochronie i wygodzie w wymagających warunkach pracy.
Buty robocze Base Protection Berlin S1P cechy produktu:
- kategoria ochrony S1P - podnosek ochronny i wkładka odporna na przebicie w podeszwie,
- cholewka wykonana z przewiewnej, elastycznej siatki z tkaniny technicznej,
- podszewka antybakteryjna i antyzapachowa SmellStop,
- antypoślizgowa podeszwa wykonana z gumy zapewnia doskonałą przyczepność,
- lekka i odporna na perforacje wkładka antyprzebiciowa Fresh'n Flex Plus Super Light,
- lekki podnosek zapewniający dużo miejsca na palce SlimCap o grubości zaledwie 6,5 mm,
- amortyzująca wkładka AirTech+Tpu-Skin, miękka od strony stopy i odporna na ścieranie od strony podłoża,
- bez elementów metalowych,
- podeszwa odporna na oleje, smary, paliwo, z właściwościami antystatycznymi,
- klasa ESD,
- spełnia wymogi normy EN 20345,
- kod produktu: B1704A.
Sprawdź pozostałe modele butów roboczych w ofercie Balticbhp.
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: