Buty robocze Solid Gear Vapor 3 GTX High S7
Buty robocze Solid Gear Vapor 3 GTX High S7 to zaawansowane technologicznie wysokie zimowe buty robocze przeznaczone do pracy w ekstremalnych warunkach pogodowych. Połączenie naturalnej skóry oraz syntetycznych materiałów z membraną Gore-Tex® chroni przed zimnem, wodą i wiatrem.
Buty robocze Solid Gear Vapor 3 GTX High S7 cechy produktu:
- solidne wysokie buty zimowe przeznaczone do ekstremalnych warunków pogodowych,
- wykonane z połączenia naturalnej skóry LWG oraz materiałów syntetycznych,
- lekki podnosek z włókna szklanego z dużą ilością miejsca na palce,
- system szybkiego wiązania BOA® FIT,
- ocieplana, zimowa wyściółka GORE-TEX®,
- kompozytowa wkładka antyprzebiciowa,
- środkowa podeszwa z doskonałą amortyzacją i systemem zwrotu energii podczas chodzenia,
- zewnętrzna podeszwa marki Vibram® traction,
- wewnętrzna wkładka z perforacją OrthoLite®,
- spełniają wymogi normy ESD EN IEC 61340-4-3:2018,
- spełniają wymogi nowej normy 20435 w klasie S7S,
- krój wide fit odpowiedni dla osób z szeroką stopą,
- kod produktu: SG80015.
Buty robocze Solid Gear Vapor 3 GTX High S7 to prawdziwy twardziel na ekstremalne warunki pogodowe. Membrana i izolacja zimowa Gore-Tex® gwarantują ciepło i komfort termiczny w ultra niskich temperaturach. Dzięki zastosowaniu połączenia hydrofobowej skóry i membrany, buty skutecznie zatrzymują wilgoć i wodę. Niezawodny system BOA® FIT pozwala łatwo dopasować buta i uzyskać najwyższy komfort noszenia bez obaw o rozwiązywanie się sznurówek. Dwuwarstwowa, zimowa podeszwa składa się z części amortyzującej która pochłania i oddaje energię podczas chodzenia oraz z części bieżnikowej w której zastosowano Vibram® Traction. Polecamy ten model obuwia dla osób pracujących w ciężkich zimowych warunkach pogodowych, kiedy ochrona przed zimnem i wilgocią jest priorytetem.
Sprawdź inne modele butów roboczych w BalticBHP.
ESD
HRO
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...