Engelbert Strauss Dynashield 78109 czapka
Engelbert Strauss Dynashield 78109
Model: Dynashield 78109
Oddychający i elastyczny materiał
Doskonała, lekka czapka robocza renomowanej marki Engelbert Strauss wykonana z elastycznego i oddychającego materiału. Czapka doskonale dopasowuje się do kształtu głowy, nie uciska i nie uwiera. Bardzo ciepła i przyjemna w użytkowaniu. Czapka Engelbert Strauss e.s. dynashield dostępna jest w dwóch kolorach: szarym i czarnym. Na froncie czapki dyskretne logo Engelbert Strauss. Dostępna w trzech rozmiarach: XS, S/M, L/XL.
Engelbert Strauss Dynashield 78109 cechy produktu:
- wykonana z lekkiego i oddychającego materiału,
- doskonałe dopasowanie do kształtu głowy użytkownika,
- nie uciska, nie uwiera,
- ciepła,
- dostępna w dwóch kolorach: szarym i czarnym,
- na froncie produktu dyskretne logo marki.
Zobacz inne produkty Engelbert Strauss w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Engelbert Strauss Dynashield 78109 czapka jak kupić tą czapkę bo dostępna jest z czymś?
Wg stanu magazynowego na 9.04.2021 czapka Dynashield jest dostępna tylko w kolorze szarym. Pozdrawiamy, załoga Baltic BHP.
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: