• Czapka z daszekiem Dassy Xilo
  • Nowy

Czapka z daszekiem Dassy Xilo

39,99 zł
Oszczędzasz: -13%
34,99 zł
Regularna cena: 39,99 zł Najniższa cena: 34,99 zł
Kolor: Czarny
  • Czarny
  • Granatowy
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  3.5 punktów  o wartości  0,70 zł

Czapka z daszkiem Dassy Xilo to świetny dodatek do każdego stroju roboczego. Idealna do znakowania firmowego, nadruków, haftów. Drobne otwory wentylacyjne poprawiają cyrkulacje powietrza w gorące dni a elementy odblaskowe poprawiają widoczność użytkownika gdy na dworze robi się ciemno.

Czapka z daszekiem Dassy Xilo cechy produktu:

  • lekka czapka z daszkiem,
  • obwód głowy regulowany za pomocą rzepów,
  • panel przedni wzmocniony by lepiej znosił haftowanie i nadruk,
  • materiał: 65% polyester/35% cotton,
  • odblaskowe logo Dassy na rzepie regulującym,
  • kod produktu: 25615.

Sprawdź inne modele czapek z daszkiem w ofercie BalticBHP.

0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Producent:

DASSY EUROPE

Pathoekeweg 15

Brugge - België 8000

info@dassy.eu

General Safety Product Information