• Skarpety wełniane SOLID GEAR Performance Winter
  • Nowy

Skarpety wełniane SOLID GEAR Performance Winter

144,99 zł
Oszczędzasz: -7%
134,99 zł
Kolor: Czarny
  • Czarny
42
38
42
46
49
Ilość
Wysyłka 48H
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  13.5 punktów  o wartości  2,70 zł

Skarpety wełniane SOLID GEAR Performance Winter cechy produktu: 

  • Zestaw 2 par skarpet 
  • Wykonane z wełny merino dla doskonałej izolacji cieplnej
  • Grubsza dolna część zapewniająca wyjątkowy komfort i ciepło
  • Specjalne wzmocnienie na trzonie dla dodatkowej ochrony
  • Idealne do noszenia z wysokimi butami zimowymi
  • Miękki i przyjemny w dotyku materiał

Zadbaj o ciepło swoich stóp w zimowe dni! Skarpety SOLID GEAR Performance Winter to połączenie komfortu i skutecznej izolacji, które sprawdzą się nawet w ekstremalnych warunkach. Dzięki wełnie merino utrzymują optymalną temperaturę, a dodatkowe wzmocnienia chronią stopy przed otarciami. Wybierz zestaw 2 par i ciesz się ciepłem oraz wygodą przez całą zimę!

Materiał
Syntetyczny
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

HULTAFORS GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Santocka 39

71-083 Szczecin

office@hultaforsgroup.pl