• Amortyzator bezpieczeństwa podwójny Octopus
  • Nowy

Amortyzator bezpieczeństwa podwójny Octopus

119,99 zł
Cena regularna: 119,99 zł
Ilość
W magazynie, wysyłka natychmiast
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  12 punktów  o wartości  2,40 zł

Amortyzator bezpieczeństwa podwójny Octopus to niezawodny element systemu zabezpieczenia przed upadkiem, zaprojektowany z myślą o pracy na rusztowaniach. Produkt spełnia wymogi normy EN 355:2002, gwarantując wysoki poziom bezpieczeństwa podczas pracy na wysokościach.

Amortyzator bezpieczeństwa podwójny Octopus kluczowe cechy:

  • Materiał: Wykonany z trwałej taśmy poliestrowej, zakończonej obustronnie pętlami mocującymi.
  • Konstrukcja amortyzatora: Amortyzator jest złożony w pakiet i chroniony folią termokurczliwą, co zapewnia jego trwałość i niezawodność.
  • Podwójna taśma bezpieczeństwa: Do jednego zakończenia amortyzatora przyłączona jest podwójna taśma poliestrowa zgodna z normą EN 354:2010, zwiększająca bezpieczeństwo użytkownika.
  • Zatrzaśniki: Amortyzator jest wyposażony w metalowe zatrzaśniki dwuzapadkowe z automatyczną blokadą, zgodne z normą EN 362:2004. Zatrzaśniki mają szerokość otwarcia 52 mm (od strony linki) oraz 16 mm (przy amortyzatorze). Wykonane są z wysokogatunkowej stali, co zapewnia ich wytrzymałość.
  • Warunki bezpieczeństwa: Sprzęt gwarantuje pełną ochronę, gdy odległość od punktu kotwiczenia do podłoża wynosi co najmniej 6,75 m wolnej przestrzeni.
Normy EN
EN 352
EN 354
EN 355
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.