• NOWOŚCI
Amortyzator bezpieczeństwa elastyczny Portwest FP53
Portwest

Amortyzator bezpieczeństwa elastyczny Portwest FP53

169,99 zł

Najniższa cena produktu 169,99 zł z dnia 27.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 169,99 zł z dnia 27.04.2024

Ilość

  Wysyłka 48H

Dostawa od 0 zł

Wysyłka z magazynu zewnętrznego

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 17 punktów o wartości 1,70 zł

Elastyczny amortyzator bezpieczeństwa do pracy na wysokości Portwest FP53 długości 180 cm. Przeznaczony do pracy na wysokości, rusztowaniach do mocowania do punktów bezpieczeństwa. Wykonany z elastycznej, wytrzymałej taśmy zakończonej pętlami z dwóch stron. Amortyzator zabezpieczony taśmą termokurczliwą.  

Pojedynczy elastyczny amortyzator bezpieczeństwa do pracy na wysokości Portwest FP53 cechy produktu:

  • elastyczny, rozciągający się amortyzator,
  • zmniejsza ryzyko potknięcia,
  • 2 punkty zaczepowe,
  • otwarcie haka na 52mm,
  • karabinek mocowany do szelek otwiera się na 19mm,
  • waga użytkownika 100kg,
  • spełniają normy bezpieczeństwa EN 355, EN 354, EN 362,
  • 10 letni okres użytkowania od daty produkcji,
  • kod produktu: FP53.

Sprawdź inne produkty z kategorii amortyzator bezpieczeństwa.

Szczegóły Produktu

Portwest
5036108322985

Opis

Normy EN
EN 354
EN 355
EN 362

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl