Szelki bezpieczeństwa Gekko Comfort z pasem pozycjonującym
Szelki bezpieczeństwa Gekko Comfort z pasem pozycjonującym i 5 punktami zaczepowymi przeznaczone do pracy na wysokości, zapewniające wysoki poziom ochrony, ergonomii i komfortu użytkowania. Dzięki zastosowaniu aż 6 punktów regulacji, szelki można doskonale dopasować do sylwetki użytkownika, a miękka gąbka na ramionach, w pasie i na udach pozwala pracować komfortowo i wygodnie.
Szelki bezpieczeństwa Gekko Comfort z pasem pozycjonującym cechy produktu:
- 5 punktów zaczepowych, asekuracyjnych,
- 2 punkty z przodu: 1 na brzuchu, 1 na klatce piersiowej,
- 1 punkt asekuracyjny z tyłu,
- 2 punkty asekuracyjne na pasie biodrowym do pracy w podparciu,
- wszystkie punkty zaczepowe w formie D-ring,
- szerokie, komfortowe pasy i taśmy (45mm),
- mocne szwy,
- maksymalna waga użytkownika 120kg,
- rozmiar uniwersalny,
- 6 punktów regulacji szelek,
- EN361,
- EN358,
- EN 813,
- szelki Gekko Comfort można użytkować przez 7 lat od daty produkcji i 5 lat od daty wydania do użytkowania,
- kod produktu: 37130.
Roczny przegląd szelek Gekko Comfort
Roczny obowiązkowy przegląd szelek bezpieczeństwa Gekko Comfort możesz wykonać u dowolnego specjalisty posiadającego uprawnienia do wykonywania okresowych przeglądów sprzętu do pracy na wysokości. W naszym sklepie wykonujemy takie przglądy szelek, sprawdź naszą usługę.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: