Czapka z daszkiem CAT Trucker
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Czapka z daszkiem CAT Trucker zapewnia świetną ochronę przed promieniami słońca. Typowa truckerka, z wentylowaną siatką i wstępnie formowanym daszkiem z przodu, która jest świetnym uzupełnieniem codziennego, jak i roboczego outfitu.
Czapka z daszkiem CAT Trucker cechy produktu:
- uniwersalny rozmiar,
- wyprofilowany daszek,
- panelowa konstrukcja,
- regulowane zapięcie,
- klejone szwy po wewnętrznej stronie zwiększające trwałość,
- trwałe, haftowane logo producenta na froncie,
- materiał: 100% bawełna Canvas.
Czapka z daszkiem CAT Trucker to model o uniwersalnym rozmiarze. Wyposażona jest w regulowane zapięcie na pasek, który zapewnia doskonałe dopasowanie. Z przodu duży, haftowany logotyp marki - w przeciwieństwie do nadrukowanego logo, haft jest trwały i solidny, dzięki czemu będzie ozdobą czapki przez długi czas. Czapka z daszkiem wykonana w panelowej konstrukcji, z wewnętrznymi, klejonymi szwami zapewniającymi doskonałą trwałość. Model ten wykonany jest w 100% z bawełny Canvas. Caterpillar Trademark to typowa bejsbolówka, która świetnie uzupełni każdy strój.
Wejdź na czapki z daszkiem i zobacz też inne dostępne czapki w Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Snickers Workwear
Koszulka t-shirt Snickers 2504 MultiPockets™
Snickers Workwear
Spodnie robocze Snickers 6314 Ruffwork Canvas+
Snickers Workwear
Kurtka robocza zimowa Snickers 1158 Allroundwork
Snickers Workwear
Koszula flanelowa Snickers 8516 AllroundWork
Snickers Workwear
Bluza termiczna Snickers 9438 Flexiwork
Często wybierane do tego produktu: