Półbuty robocze Solid Gear Vent S1P SRC
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Obuwie ochronne Solid Gear Vent S1P SRC z nowoczesnym podnoskiem Nano, który jest o 40% mocniejszy od włókna szklanego.
Półbuty robocze Solid Gear Vent S1P SRC cechy produktu:
- solidnie wykonane,
- antypoślizgowa i olejoodporna podeszwa,
- wkładki zapewniające oddychalność,
- zapewniają wyjątkową amortyzację i komfort,
- posiadają ułatwiający wiązanie BOA® Fit System,
- cholewka wykonana z siateczki mesh i CORDURY® wzmocnionej TPU,
- wyposażone w podnosek Nano i wkładkę antyprzebiciową,
- zgodne z normami EN ISO 20345:2011 S1P, SRC,
- kod producenta SG76003.
Niezwykle lekkie i oddychające półbuty robocze marki Solid Gear model Vent zapewniają wysoką ochronę podczas pracy. Wyposażone są we wkładkę antyprzebiciową oraz w podnosek Nano, który jest lżejszy i cieńszy od innych niemetalowych podnosków, i o 40% mocniejszy od włókna szklanego. Zastosowana gumowa podeszwa zewnętrzna ma właściwości olejoodporne i antypoślizgowe. Wykonana z ETPU podeszwa środkowa zapewnia wyjątkową amortyzację i komfort. Dla zapewnienia idealnego dopasowania oraz świetnej ochrony, siateczkę mesh pokryto wzmocnieniami z TPU. Użyte wkładki mają właściwości pochłaniające wilgoć i zapewniają oddychalność. Model ten wyposażony jest w łatwy i szybki system wiązania BOA®.
Sprawdź też inne półbuty robocze dostępne w ofercie BalticBHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...