Kurtka zimowa bomberka 4 w 1 Portwest PJ20
Kurtka zimowa bomberka 4 w 1 Portwest PJ20 w popularnym kroju kurtki typu pilot, jest jedną z chętniej kupowanych kurtek zimowych przez kierowców, pracowników magazynu, czy firm budowlanych. Ciepła, solidnie wykonana i praktyczna, z możliwością odpięcia rękawów i noszenia dowolnie jako kurtka lub jako kamizelka. Jeśli na dworze robi się zbyt ciepło, wystarczy odpiąć futrzaną podszewkę i futrzany kołnierz i nosić jako zwykłą kamizelkę roboczą. Kurtka PJ20 jest niezwykle praktyczna również ze względu na dużą ilość kieszeni. Materiał zewnętrzny zapewnia ochronę przed lekkim deszczem, ale nie rekomendujemy tego modelu jako typową kurtkę przeciwdeszczową.
Kurtka zimowa bomberka 4 w 1 Portwest PJ20 cechy produktu:
- wykonana z mieszanki bawełny i poliestru, dobrze oddycha, lepsza odporność na gorące opiłki,
- odporne na wodę wykończenie materiału,
- aż 6 praktycznych kieszeni zewnętrznych i wewnętrznych,
- model 4 w 1, możliwość noszenia jako kurtka zimowa, kurtka bez ocieplanej podszewki, kamizelka ocieplana, kamizelka bez podszewki,
- dwustronny zamek kostkowy,
- mankiety oraz ściągacz w pasie wykonane w technologii rib knit - żebrowany ściągacz,
- praktyczna kieszeń na rękawie,
- wykończenie materiału w technologii Texpel - zwiększa odporność na zabrudzenia, zaplamienia,
- skład materiału: 60% Bawełna, 40% Poliester,
- kod produktu: PJ20.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...