Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Buty robocze Base Meta Top B0858A S3 cechy produktu:
- Cholewka z wodoodpornej skóry licowej
- Podszewka antybakteryjna SmellStop
- Bezpieczny podnosek SlimCap odporny na uderzenia do 200 J
- Podeszwa Fresh’n Flex odporna na przebicia
- Metal Free – brak elementów metalowych
- System ESD – ochrona przed wyładowaniami elektrostatycznymi
- Podeszwa PU/HRO z gumy nitrylowej – odporna na oleje, paliwa i poślizg (SR)
- Amortyzacja w obszarze pięty
- Izolacja cieplna do 150°C, izolacja zimna do -17°C
- Odporność na krótkotrwały kontakt z gorącą powierzchnią (do 300°C przez 1 min.)
- Specjalna konstrukcja podeszwy – uchwyty do drabin (Ladder Grip)
- Ochrona śródstopia i wzmocnienie noska
- Obuwie antystatyczne
- Możliwość zastosowania wkładek ortopedycznych zgodnych z DGUV112-191
- Spełnia normy: EN ISO 20345:2022 S3L M HRO CI HI LG SC FO SR
Profesjonalne obuwie robocze Baseto idealne połączenie bezpieczeństwa, komfortu i trwałości. Dzięki innowacyjnym technologiom, takim jak podnosek SlimCap, antybakteryjna wyściółka SmellStop i podeszwa odporna na wysoką temperaturę, buty doskonale sprawdzą się nawet w ekstremalnych warunkach. Brak metalowych elementów zwiększa komfort i bezpieczeństwo, a możliwość stosowania wkładek ortopedycznych pozwala na indywidualne dopasowanie. Postaw na niezawodność i ochronę w każdych warunkach pracy.
FO - odporność podeszew na olej napędowy
HI - izolacja od ciepła
HRO - odporność spodów na kontakt z gorącym na kontakt z gorącym podłożem
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Base Protection
Base protection Srl – Unipersonale
Via dell’Unione Europea 61
76121 Barletta
info@baseprotection.com
To może Ci się jeszcze spodobać...