Buty robocze wysokie Base Be-Grey Top S3
Buty robocze wysokie Base Be-Grey Top S3 to zaawansowane obuwie ochronne, które łączy komfort z maksymalnym bezpieczeństwem. Dzięki ortopedycznym wkładkom dopasowanym do stopy, zgodnym z normami DGUV112-191, zapewniają doskonałe wsparcie i ergonomię podczas długich godzin pracy. Podeszwa Air Tech + TPU-Skin oferuje wyjątkową amortyzację, redukując zmęczenie stóp, a dodatkowe wzmocnienie noska zwiększa odporność na ścieranie.
Buty robocze wysokie Base Be-Grey Top S3 cechy produktu:
- wykonane z woskowanej, naturalnej skóry,
- norma EN 20345,
- podszewka EcoWool,
- podeszwa środkowa wykonana w technologii Fresh’n Flex,
- lekki podnosek SlimCap,
- podeszwa amortyzująca AirTech + Tpu-Skin Ultraflex,
- norma EN CI izolacja przed zimnem do -17°C,
- kod produktu: B0835.
Buty spełniają najwyższe standardy ochrony S3 – są antystatyczne, wodoodporne, z podeszwą odporną na przebicie i wytrzymałym podnoskiem o odporności do 200 J. Cholewka z wodoodpornej, woskowanej skóry oraz podszewka EcoWool gwarantują izolację przed zimnem do -17°C, a amortyzacja pod piętą dodatkowo podnosi komfort użytkowania.
Dzięki konstrukcji pozbawionej metalowych części, buty są lekkie i komfortowe, a jednocześnie odporne na węglowodory i inne substancje chemiczne. Base Be-Grey Top S3 to idealny wybór dla osób pracujących w trudnych warunkach, zapewniający ochronę i komfort przez cały dzień.
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...