• Rękawice skórzane Engelbert Strauss Cooper
  • Nowy

Rękawice skórzane Engelbert Strauss Cooper

24,99 zł
9
8
9
10
11
Ilość
W magazynie, wysyłka natychmiast
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  2.5 punktów  o wartości  0,50 zł

Rękawice robocze skórzane Engelbert Strauss Cooper cechy produktu:

  • Norma bezpieczeństwa: EN 388 (Ochrona przed zagrożeniami mechanicznymi) – poziom odporności 3143X
  • Materiał: Wysokiej jakości skóra dwoinowa wołowa
  • Wytrzymałość: Solidne wykonanie zapewniające trwałość i odporność na intensywne użytkowanie
  • Ochrona: Wzmocnione opuszki palców, palce wskazujące i szwy dla dodatkowego zabezpieczenia
  • Komfort: Doskonałe dopasowanie do dłoni zwiększające wygodę pracy
  • Podszewka: wyściełane bawełną dla większego komfortu
  • Grzbiet dłoni: Szary materiał bawełniany dla lepszej przewiewności
  • Mankiety: Z elementami odblaskowymi dla zwiększonej widoczności
  • Zastosowanie: Intensywne i długotrwałe prace w sektorze budowlanym
  • Długość: Ok. 27 cm
  • Kod produktu: 76439
Normy EN
EN 388
Materiał
Skóra
Odporność na przecięcia
Nie
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Producent:

ENGELBERT STRAUSS GMBH & CO. KG

FRANKFURTER STRASSE 98-108

63599 BIEBERGEMÜND, Niemcy

Ogólna informacja o bezpieczeństwie produktu