Spodnie robocze elastyczne Snickers 6318
Spodnie robocze elastyczne Snickers 6318 cechy produktu:
- 4-kierunkowa tkanina stretch – zapewnia pełną swobodę ruchów podczas pracy.
- Wzmocnienia CORDURA® w newralgicznych miejscach – większa trwałość i odporność na przetarcia.
- Kieszeń na miarę składaną z przegródką na długopis i mocowaniem na nóż.
- Kieszenie na nakolanniki wzmacniane materiałem CORDURA® – polecamy używanie z nakolannikami Snickers.
- Kieszeń cargo na suwak z dodatkowymi przegrodami.
- Uchwyty na narzędzia zapinane na rzepy po obu stronach.
- Zintegrowane kieszenie tylne – nowe rozwiązanie Snickers Workwear.
- Nowoczesne materiały – poliester Sorona®, recyklingowany poliamid i elastan dla lekkości, elastyczności i wytrzymałości.
FAQ – Najczęściej zadawane pytania o spodnie 6318
Czym różnią się spodnie Snickers 6318 od modelu 6341?
Model 6318 wykonany jest z materiału full stretch, 4 kierunkowo rozciągającego się. Spodnie są w pełni elastyczne. Dodatkowo w tym modelu jest nieco inny układ kieszeni, układ i materiał szwów. Dodatkowo drobne różnice w konstrukcji jak np. brak obszyć nogawek na dole,
Czym różnią się spodnie Snickers 6318 od modelu 6375?
Te dwa modele wykonane są z podobnego, rozciągliwego materiału stretch, jednak model 6318 jest o wiele cieńszy i bardziej przewiewny.
Czy spodnie Snickers 6218 mają kieszenie na nakolanniki?
Tak, posiadają kieszenie wzmacniane CORDURA® dla lepszej ochrony i trwałości.
3 mocne strony modelu Snickers 6318?
Lekki i niesamowicie wygodny materiał 4 way stretch, nowy układ kieszeni zbliżony do modeli z serii Flexi Work, zmieniony układ szwów w kroku - mamy nadzieje, że znacznie wydłuży żywotność spodni.
Worki kieszeniowe
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Snickers Workwear
HULTAFORS GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Santocka 39
71-083 Szczecin
office@hultaforsgroup.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...