Dassy Minsk kurtka zimowa ocieplana
Najniższa cena produktu 399,99 zł z dnia 07.06.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 40 punktów o wartości 4,00 zł
W pełni odporna na wodę i wiatr kurtka robocza zimowa Dassy Minsk to doskonała propozycja na zimę. Model ten bardzo dobrze chroni przed deszczem i zimnem.
Cechy produktu:
- materiał z wodoodporną powłoką,
- ocieplona ciepłym i miękkim futrem,
- zapinana na zamek błyskawiczny,
- ściągacze w pasie i na rękawach,
- idealna do pracy i na co dzień,
- materiał: 100%poliester,
- ocieplenie: 100% poliester.
Dassy Minsk kurtka zimowa ocieplana - ochrona przed zimnem, deszczem i wiatrem
Zimowa, kurtka robocza marki Dassy została wykonana z materiału powleczonego wodoodporną membraną, który zapewnia ochronę przed zimnem, śniegiem i wiatrem. Dzięki tym technologiom, w kurtce Dassy Minsk możesz godzinami pracować na dworze przy najcięższych warunkach pogodowych bez obaw. Dłuższy tył zapewnia ochronę przed przewianiem wrażliwej części pleców. Kurtka zapinana na solidny zamek błyskawiczny. Ściągacze w pasie oraz na rękawach tworzą szczelną izolację od zimnego wiatru. Kaptur doskonale zabezpiecza przed wiatrem i deszczem.
Wejdź na nasz blog i dowiedz się więcej o odzieży roboczej i artykułach BHP!
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Syntetyczny
- Krój
- Regular
- Cechy materiału
- Wiatroodporny
Wodoodporny - Cechy dodatkowe
- Wzmocnione szwy
- Kaptur
- Tak
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane