Kamizelka robocza Snickers 4512
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Snickers Workwear
Spodnie Snickers 6940 Stretch FlexiWork+ z workami kieszeniowymi
Zimowa kamizelka robocza Snickers 4512 to doskonałe rozwiązanie, jeśli chcesz ochronić się przed chłodem nie rezygnując przy tym ze swobody ruchów i wygody.
Kamizelka robocza Snickers 4512 cechy produktu:
- wiatro- i wodoodporna tkanina,
- wysoka stójka,
- przedłużany tył,
- kieszeń zapinana na zamek błyskawiczny,
- kieszenie boczne,
- drobne elementy odblaskowe,
- ponadczasowy design.
Bezrękawnik Snickers wykonany z wiatro- i wodoodpornej tkaniny, wyposażony w ciepłą podszewkę. Komfortowy fason z wysoką stójką i przedłużanym tyłem zapewni ochronę przed chłodem i trudnymi warunkami atmosferycznymi. Kamizelka zapinana na zamek błyskawiczny z warstwą zabezpieczającą brodę przed przycięciem. Wyposażona w kieszenie, w tym zapinaną na zamek kieszonkę na piersi z mocowaniem na identyfikator, a także w drobne elementy odblaskowe dla większego bezpieczeństwa w warunkach ograniczonej widoczności. Bezrękawnik 4548 doskonale sprawdzi się jako warstwa wierzchnia, ale także jako warstwa środkowa, zapewniając dodatkową izolację. Prosty design produktu sprawia, że może być użytkowany nie tylko w pracy, ale także na co dzień.
Zobacz wszystkie ubrania robocze Snickers w ofercie Baltic BHP!
Wodoodporny
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: