Kamizelka odblaskowa siatkowa C496 Executive
Kamizelka odblaskowa siatkowa C496 Executive z oddychającymi elementami z siatki AirMesh, zapewnia doskonałą cyrkulację powietrza, co jest szczególnie ważne podczas pracy w wysokich temperaturach. Wyposażona w odblaskowe paski, gwarantuje widoczność zarówno w dzień, jak i w nocy, co znacząco podnosi poziom bezpieczeństwa użytkownika. Zapięcie na zamek błyskawiczny oraz liczne kieszenie na podręczne przedmioty sprawiają że kamizelka C496 to praktyczny element wyposażenia dla każdego profesjonalisty.
Kamizelka odblaskowa siatkowa C496 Executive cechy produktu:
- jasny, ostrzegawczy kolor oraz taśmy odblaskowe zapewniają dobrą widoczność i bezpieczeństwo,
- lekki i przewiewny materiał siatkowy na plecach i z przodu pozwalają na komfortową pracę w wysokich temperaturach,
- wyposażona w liczne kieszenie, w tym kieszeń na identyfikator, kieszeń na telefon oraz kieszenie na długopisy i notatki, co zwiększa funkcjonalność,
- certyfikat EN 20471 klasy 2 gwarantuje bezpieczeństwo oraz zgodność z europejskimi normami bezpieczeństwa,
- skład materiału: 100% Poliester,
- gramatura 124g,
- kod produktu: C496.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...