Buty robocze Paredes Electron

379,99 zł
Kolor: Czarny
  • Czarny
41
41
42
43
44
45
46
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Hej! kup ten produkt i odbierz  38 punktów Baltic Club  warte  7,60 zł

Buty robocze Paredes Electron cechy produktu:

  • Elektroizolacja do 18 kV – specjalna podeszwa zapobiega przepływowi prądu, zapewniając maksymalne bezpieczeństwo dla elektryków.
  • Certyfikacja SB PL SR CI FO HI HRO – ochrona przed poślizgiem, olejami, zimnem, wysoką temperaturą kontaktową i przebiciem.
  • Bez  elementów metalowych – brak elementów metalowych eliminuje przewodnictwo i zmniejsza wagę obuwia.
  • Podeszwa PU2D + guma nitrylowa 300°C – odporna na ścieranie i wysoką temperaturę, zapewnia stabilność i amortyzację.
  • Kompozytowy podnosek z włókna szklanego – wytrzymały i lekki, odporny na uderzenia do 200 J.
  • Kompozytowa elastyczna wkładka antyprzebiciowa – chroni przed ostrymi elementami podłoża bez przewodzenia prądu.
  • Technologia HighImpact – dobrze zabezpieczony przód buta, zwiększona wytrzymałość, zabezpieczona pięta.
  • Wyściółka HighDry – szybkie odprowadzanie wilgoci.
  • Membrana PareTex – ochrona przed zimnem i wilgocią, lepszy komfort termiczny.
  • Skóra nubuk typu Flower – trwała, odporna.
  • Zgodność z EN ISO 20345 – potwierdzone spełnienie europejskich wymogów bezpieczeństwa.
  • Linia TOP – segment premium przeznaczony dla wymagających użytkowników.

Co specjaliści z Baltic sądzą o butach roboczych Paredes Electron?

Świetne, wyjątkowej jakości buty robocze. Niezwykle solidne, dobrze wykonane. Bardzo dobrze zabudowany przód buta gumowym otokiem. Produkt premium, bardzo wygodne. Mimo swojej wagi nie czuć ich na nodze.

FAQ – Najczęściej zadawane pytania o buty Paredes Electron

  • Do jakich prac przeznaczone są buty Paredes Electron?
    Idealne dla elektryków, monterów i techników pracujących przy instalacjach elektrycznych.
  • Czy buty faktycznie chronią przed porażeniem?
    Podeszwa buta zapewnia zwiększoną izolację elektryczną do poziomu 18 kV. Buty nie chronią przed porażeniem prądem w inny sposób. Zapoznaj się z instrukcją obsługi w sekcji GPSR.
  • Co wyróżnia model butów Paredes Electron?
    Electron to model z segmentu premim. Wykonany z wysokiej akości skóry, bardzo solidny, mocna nitrylowa podeszwa. Szybkoschnąca wyściółka HighDry, dwuwarstwowa podeszwa DualComfort.
Norma
CI - izolacja od zimna
FO - odporność podeszew na olej napędowy
HI - izolacja od ciepła
HRO - odporność spodów na kontakt z gorącym na kontakt z gorącym podłożem
P - odporność na przebicie z siłą 1100N
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
Waga 1 buta r 42
766
Materiał
Skóra
Normy EN
EN 20345 - Obuwie ochronne
Klasa ochrony obuwia
SB
Podnosek
Kompozytowy
Wkładka antyprzebiciowa
Tak
Zapięcie
Wiązane
Membrana wodoodporna
Tak
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 

2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól

3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 

4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 

5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.

6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.

7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Producent: Paredes