Spodnie robocze antystatyczne Dassy Manchester
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Spodnie robocze antystatyczne Dassy Manchester cechy produktu:
- Regulowane kieszenie na nakolanniki
- 2 przednie kieszenie
- 2 tylne kieszenie z klapą i ukrytym zapięciem
- Kieszeń na nogawce z klapą i ukrytym zapięciem
- Kieszeń na miarkę z klapą i ukrytym zapięciem
- 70 mm taśma odblaskowa
- Regulowana elastyczna część tylna
- Regularny krój
- Standardowy stan
- Możliwość wydłużenia nogawki (dodatkowe 5 cm)
- Ukryty guzik jeansowy i zamek błyskawiczny
- Materiał: 50% bawełna / 49% poliester / 1% Nega-Stat®, +/- 330 g/m²
Normy bezpieczeństwa
- EN 14404:2004+A1:2010 - kieszenie na nakolanniki kompatybilne z DASSY® CRATOS
- EN ISO 20471:2013+A1:2016 - klasa 2 (wysoka widoczność)
- EN ISO 11612:2015 - A1B1C1D0E1F1 (ochrona przed płomieniami)
- EN ISO 11611:2015 / A1 - klasa 1 (odzież dla spawaczy)
- IEC 61482-2:2018 - klasa 1 (ochrona przed łukiem elektrycznym)
- EN 13034:2005+A1:2009 - typ 6 (ochrona przed chemikaliami)
- EN 1149-5:2018 (właściwości antystatyczne)
Maksymalne bezpieczeństwo i komfort pracy
Dassy Manchester to profesjonalne spodnie robocze, które łączą funkcjonalność z najwyższą ochroną. Dzięki elementom odblaskowym zapewniają doskonałą widoczność, a ich ognioodporny i antystatyczny materiał zwiększa bezpieczeństwo w wymagających warunkach. Regulowane kieszenie na nakolanniki oraz ergonomiczny krój podnoszą komfort użytkowania. Postaw na Dassy Manchester i pracuj bezpiecznie oraz wygodnie każdego dnia!
EN 11611
EN11612 - Odzież do ochrony przed czynnikami gorącymi i płomieniem
EN 13034
EN 20471 klasa 2 - Odzież o intensywnej widzialności
EN 61482 - Odzież ochronna chroniąca przed zagrożeniami termicznymi i łukiem elektrycznym
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
DASSY EUROPE
Pathoekeweg 15
Brugge - België 8000
info@dassy.eu
To może Ci się jeszcze spodobać...