Spodnie robocze odblaskowe Bosafety Mashup Plus
Spodnie robocze odblaskowe Bosafety Mashup Plus cechy produktu:
- Elastyczny materiał 4 way stretch rozciągający się we wszystkich kierunkach.
- Wykonane z trzech wytrzymałych materiałów: poliesteru, bawełny i grafenu.
- Wzmocnienia z CORDURA® w miejscach narażonych na przetarcia.
- Odblaskowe pasy zwiększające widoczność – zgodność z normą EN ISO 20471 klasa 1.
- Rozciągliwy pas z elastyczną gumą – możliwość poszerzenia do 6 cm.
- Odpinane kieszenie na narzędzia - worki kieszeniowe - wzmocnione CORDURA®.
- Głębokie kieszenie boczne oraz dodatkowa kieszeń na kolanie.
- Regulowana długość nogawek – możliwość wydłużenia do 4 cm.
- Specjalna kieszeń na nakolanniki z podwójnym poziomem dopasowania.
- Kieszeń Cargo na nogawce, kieszeń na miarkę, uchwyt na nóż.
- Gramatura materiału: 245 g/m².
- Kod produktu: TR-MASHUPPLUS-RC-C1.
Dlaczego warto wybrać spodnie robocze odblaskowe Bosafety Mashup Plus?
Bosafety Mashup Plus to niezawodne spodnie dla profesjonalistów, którzy potrzebują wytrzymałości i wysokiej widoczności. Odblaskowe elementy i wzmocnienia z CORDURA® zapewniają bezpieczeństwo i trwałość w trudnych warunkach. Dzięki elastycznemu pasowi i regulowanej długości nogawek dopasują się do każdej sylwetki. Elastyczny, rozciągający się w 4 kierunkach materiał 4 way stretch gwarantuje bardzo dobrą wygodę użytkowania, swobodę w zmianie pozycji podczas pracy. W tych spodniach można swobodnie klękać, kucać czy wchodzić po drabinie. Liczne funkcjonalne kieszenie ułatwią przechowywanie narzędzi i niezbędnych akcesoriów w zasięgu ręki.
Wiatroodporny
Worki kieszeniowe
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
UAB „Saugima”
Smėlynės g. 112
Panevėžys LT-35113
eshop@saugima.com
To może Ci się jeszcze spodobać...