Spodnie robocze damskie odblaskowe Canton Women 245 gm Dassy 201136 cechy produktu:
Materiał: 65% poliester, 35% bawełna, 245 g/m²
Wzmocnienia: nylon Cordura®
Elastyczność: 4-kierunkowy stretch na kolanach, z tyłu kolan i w kroku
Kieszenie: 2 przednie, 2 tylne (jedna otwarta, jedna z klapką), 2 boczne na nogawkach, kieszeń na telefon, kieszeń na długopis, kieszeń na miarkę, kieszeń na nóż, kieszeń na identyfikator, zapinana kieszeń bezpieczeństwa
Ochrona kolan: regulowane kieszenie na nakolanniki Cordura® stretch
Elementy odblaskowe: segmentowe detale, odblaskowe lamówki z tyłu kolan, fluorescencyjne przeszycia
Dodatki: wielofunkcyjna szlufka na pasek, elastyczny pas z tyłu, potrójne szwy, obniżony stan, przedłużany dół (+5 cm), ukryty guzik i zamek jeansowy, D-ring
Normy: OEKO-TEX® Standard 100, brak certyfikacji EN ISO 20471
Dlaczego warto wybrać Spodnie robocze damskie odblaskowe Canton Women 245 gm Dassy 201136?
Te spodnie zapewniają wyjątkowy komfort i swobodę ruchów dzięki technologii Smart Flex i elastycznym wzmocnieniom Cordura®. Liczne kieszenie pozwalają na bezpieczne przechowywanie narzędzi i akcesoriów w trakcie pracy. Odblaskowe detale zwiększają widoczność w trudnych warunkach, podnosząc bezpieczeństwo. Wytrzymałe materiały i solidne szwy gwarantują długą żywotność, nawet przy intensywnym użytkowaniu.
Worki kieszeniowe
Wzmocnienia z Cordury
Wzmocnione szwy
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
DASSY EUROPE
Pathoekeweg 15
Brugge - België 8000
info@dassy.eu
To może Ci się jeszcze spodobać...